Alla inlägg under mars 2009

Av Jessica - 24 mars 2009 08:28

Ja, då har man vaknat till liv, ska ringa det här samtalet och se om hon svarar den här gången. Det hoppas jag verkligen då jag kleve upp för hennes skull! =P


Det är fint väder idag, solen skiner och fåglarna kvittrar! =P De gillar vi. Undrar om det håller i sig till helgen då syrran flyttar! :) så glad för hennes skull.


Hm, hade världens otäcka drömm också! eller ja otäck å otäck. Handlade om att jag drömde att polisen kom och stormade huset. Dom skulle ta in mig för att de var nå räkningar jag inte hade betalat! =S å dom var zombies.. :S Såg ju ett avsnitt på Angel tidigare då det var poliser som stormade ett hus och ja, ville döda alla ungdommar för dom var bara "skit" ute på gatorna! =P Kan ha en koppling där varför jag drömde som jag gjorde.


Nej, nu ska jag gå ner och dricka kaffe och ringa Ylva! =)



Av Jessica - 23 mars 2009 16:47

ATT jag är! Har hon dött, inte dött? :´(

En serie borde inte sluta på det här viset. menmen. Bara att vänta på att det komma ut mer! :)

True Blood komma det väl ut med, och så av Angel. Väntar spänt på att det ska komma nytt.! :)

Har ju inte direkt ett jobb att kliva upp till på morron, så varför inte passa på att se på miljoner serier! =P


Ska äta spagetti och köttfärsås nu, sen ska jag städa resten av rummet och ta köket.! :) Så irrietar sen också på att en tant som heter Ylva inte svarar. andra veckan jag försöker få tag i hon. Morr! menmen. Får försöka imorn igen. Får nog börja ställa väckar klockan också, så jag ringer hon i tid. :)


Sen gumman! förlåt så himla mycket!

Man är lite upp och ner nu så man gör lite dumma saker.

Du som hela tiden finns där ska man väl inte bara poff slänga bort.

Nej, dumt misstag av mig där. Är en sak bestämd så ändrar man inte det.

tack för att du finns! :) <3



Nu ska jag äta, å sen får vi se om jag får något gjort. Man kan ju som ändra sig! =P


Av Jessica - 23 mars 2009 10:03

Happ! :) då har man nyss vakna.. Undra vad den här dagen har att bjuda på.


Ny dag med nya möjligheter? :)



Av Jessica - 23 mars 2009 00:14

har man lyckats överlevt.. =P


Var pilkastning i Hammarstrand i Lördags. Jätte roligt och trevligt var det där..

å fick se en som var hur duktig som helst på att kasta. Enligt mig då.. Alltid haft en som idol men nee! Tror jag hitta en ny! =P

Sen aldrig sett människan förr heller.. Så de var roligt..


vart en ganska tidig kväll, men man var ju där 10 på morron så! =P de kan ha sina förklaringar..

Ja, sen hade man natt besök, var där nu ikväll också å såg Beck. Ibland undrar man vad man tänker med. Men inte hänga läpp för det. :D man sätter ju sig oftast i situationer själv..


Ja, nu sitter jag nästan å håller på att somna. Men tänkte jag skulle inte och skriva som jag hade lovat. Dock efter 12. =P men wtf.


Nee, natti! :)



Av Jessica - 22 mars 2009 16:56

Ja, nu sitter man och dricker kaffe hemma hos Denise. :) Jocke är här å dricker kaffe, han hade tydligen glömt sin börs så den är han här å hämtar.


Vi ska väl plocka undan lite här sen ska vi hem och se på angel, och sen är det våran gamla sönda med en massa roligt på tvn! :D 

Riktigt lat dag. :) men det är söndagar till för.


Ska uppdatera lite mer sen ikväll då jag är hemma. Tänkte jag bara skulle in och kolla läget :) 


Ciao.!

Av Jessica - 18 mars 2009 08:39

herregud!

armarna flyger å jag är helt färdig! hahaha. Av ett jäkla spel.

Vaknade och skulle klappa vira, men gick inge vidare! =S

menmen, roligt var det iaf. :) Hoppas det inte stör mig något ikväll då jag ska kasta pil! :)


Ja, ska snart ringa pappa och höra om man får låna hans bil på stan idag. :) och se om han kan laga nå skor på skomakeriet också! :)

Ska på Stil och så ska Lollo bjuda mig på mat! =D


Ja nu vet jag inte om jag ha så mycket mer att säga. :) ska nog surfa vidare, sen ska jag trampa hem och se på Angel å ringa Ylva och pappa.

Av Jessica - 17 mars 2009 09:51

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Utmana därefter 2 personer. Lycka till!



1. Vad heter du?:Jessica

2. Ett ord på fyra bokstäver:Juni

3. Flicknamn:Janet

4. Pojknamn:Johan

5. Yrke:Jordemor ( Samma sak som barnmorska)

6. Färg:Finns ingen färg som börjar på J, hjälp mig någon? :)

7. Klädesplagg: Jacka

8. Mat:Jäst?

9. Sak i badrummet:John (slang för toastol på engelska)

10. Plats/stad:Juneau

11. En orsak att vara sen: Jäktar för lite

12. Något man skriker:Järnspikar också!

13. Film:Jalla Jalla

14. Något man dricker:Juice

15. Band:John Sebastian

17. Gatunamn:Järnvägs gatan

18. Bil: Jaguar

19. Sång: Jämmern om dunken

20. Ordspråk:Ju fler kockar, desto sämre soppa!


Jag utmanar Marie och Cattis!

Av Jessica - 17 mars 2009 09:37

Ja, det verkar bli fint väder idag igen! =D

 Vaknade nu imorse och gick ut med vira, små knepigt att man stega ut vid en affär och mitt inne i byn på nå vis! =P inte riktigt redo för det då håret är åt alla håll å ögonen fortfarande halvt stängda! =P men var bara att traska på det! å fint väder! det tycker jag om.

Små glas halt ute men solen verkar ju försöka kika fram så då tinar det väl..


Ja jag sitter här nu med min andra kopp kaffe, göttans.

Sovit mycket mycket bättre här inatt. Men en gång till så drömmer jag om Denise, å ja. Så verkligt! =P men den här gången står hon bara å kollar på mig å säger att jag var duktig för att det var första gången jag rörde på mig. Så fick beröm för att jag sov som en stock så pass länge? hmm! konstiga drömmar! =P

Förra gången var det något om attdenise hade en värme fläkt eller något sånt å jag tyckte det var så varmt. Å än en gång pratar jag och denise, å hon säger att hon ska stänga av den. Att jag kanske skulle sagt till tidigare och inte väntat till på morron! =P

Konstiga små drömmar men otroligt verkliga! =P


Jaha, ja jag har nysit och det kittlas i näsan! =S tror jag börjar bli små sjuk jag med. Få se sen då denise kliver upp hur hon mår som. :)

Idag ska jag försöka göra någon nytta borta i lägenheten.

Mamma ska hjälpa till och tömma det sista rate som är där =P Denise kanske hjälper till också, vem vet! :) Är inte så mycket kvar där nu som tur är. :)

Ska bli roligt å se hur jag får ner dart tavlan som! =S Minns inte riktigt hur Jörgen satte fast det hela, men ja. Måste ju gå att ta ner på nå vänster! :)


Sen ska jag ringa vaktmästaren, fanns en tant från helgum som ville flytta in. Men avböjde ju det eftersom jag hade en annan som skulle flytta in! Men som jag inte visste hade hittat en lägenhet i stan! =S så vart lite galet där. Men hoppas hon vill ta min lägenhet. Slipper jag hyran för nästa månad! =D


Nej, nu ska jag kika vidare här på internet och njuta vidare på kaffet!

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards