Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Jessica - 1 februari 2009 22:39

Jaa, den här dagen har man inte gjort mycket...

Man vaknade på ett läskigt vandrarhem, solen lyste som aldrig förr! :) trode de var varmt å skönt ute, men misstog mig ganska rejält.. :)

fick börja möblera om sängarna som dom stog, bädda till lite, sen sökte jag upp en toalett och drack vatten.. :) Visste nämligen inte att dom hade kök där.. :) Seen tyckte jag att jag hörde lars, så jag ropade på han å hörde han igen, han pratade tydligen i telefon.. men hittade vart han var iaf.. var ju gångar överallt :S å celler! skulle jag bott själv hade jag fått sove i cell! =S som var omgjort till ett rum, å läskigt attman kunde kika in i ett sånt där hål.! hmm aja :) billigt å bra var de iaf! :P

Sen gick jag ut å tänkte ta en morron cigg, å FY! vad kallt det var! =S så de blev en snabb rök å fort in igen, seen eftersom det blev strul med nyckel och allt så var det bara att vänta på att bil nyckeln som var i långsele skulle anlända så vi fick fara hem :) när den väl kom så surrade vi lite med benka å lotta, å jag städade ur bilen å var på affärn sen äntligen var man påväg hem..


Lars tyckte jag kunde köra hem från stan sen, men neee! tycker inte om att köra dagen efter jag. Så slipper gärna de, mer rädd om körkortet är jag! :) Så han komma väl på tisdag med jänta sin å ska kolla på datorn så då får jag tillbaka bilen! :) kör den aldrig endå så! hahaha.

Nejnej, var en ganska rolig helg faktist! :)

Å film har det varit hela dagen.. Så blir en tidig kväll! :)


Men igår kastade man för fulla muggar! :) Jag och Gunilla tog hem första pris på dubbeln! Så där kom mitt första pris! :D:D:D:D:D Sa det att nu får lars å jörgen slänga sig i väggen för jag har pris, jörgen har inget, å lars har bara en liten plankett! :D hahahaha.


Jaa, det kom en massa annat folk där med sen innan singeln börjar, måste säga att det kom en väldigt jobbig människa. Förstår inte hur Gunilla och mamsen kunde hålla sig i styr, med tanke på att jag knappt höll på göra det! :S kändes som att jag skulle brinna å få ett utbrott vilken sek som helst där.. :S

Jaja, det var ju över ganska fort iaf.. :)

Sen förstår jag inte, i fredags blev det ju skoj dart hos mackan.. :) Vi var några stycken som for dit och kastade å hade oss. en riktig rolig kväll.. Men sen blev det efterfest också, hos linda.. Å jaa, jag har ingen riktig koll på när jag var hemma men halv 6 kanske? eller 6! =P å sen fick jag inte sova mycket, för klockan 8 skulle jag upp å göra mig i ordning för ramsele. om inte halv 8 till å med. men kom upp iaf, snabb dusch, snabbt gjorde jag mig i ordning sen for vi.. sminkade mig till och med i bilen där på lörda morron! =P

Så jaa, jag förstår inte ens att jag orkade kasta från typ 10 på morron till 3 på natten! :) haha. Ibland har man tydligen mycket gömd energi! :)


nejnej, nu har jag babblat på allt för mycket! :) natti


Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards