Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Jessica - 3 februari 2009 10:29

Jaa inte mycket som hänt den här dagen! :) Sett på film, städat, varit ute..

:)

 Var till stan med mamma och mormor. :) Handlade hem pellets och lite ved.. :) är så mysigt att elda i öppna spisen! :D


Sen på kvällen var jag med cissi en sväng.. :) for å hämtade henne, sen for vi på konsum och fikade och surrade! :)

Sen gick vi in och skulle köpa bananer, men dom hade bara en massa fula inne på konsum så traskade över på ica :) Så där köpte cissi äntligen sina eftertraktade bananer! =P


Jaa, sen for jag hem med henne och sune :)


Anledningen till att man inte gjort så mycket är nog för att det är så otroligt kalllt! :S menmen. det är bara att stå ut :)

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards