Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Jessica - 2 februari 2009 22:33

Ja då är man hemma, vira lyckades ju spy i bilen! :/ tur vi hann stanna så denise lyfte ut hon.. Stackars lill gumman som mår dåligt av att åka bil. Måste lära hon med de så hon blir van! :)


Jaa, å 22 minus ute var det för ett tag sen. HUALIGEN! :/ å såg på nån tidning idag också att det var något stormsnö oväder från nå land som var påväg in till sverige. Hua, har vi inte haft tillräckligt med kyla å elände? =S


Nee, tydligen inte :S Jaa, sen håller jag på lära vira att hon måste sova själv på golvet och inte i sängen som jag var dum å lärde hon från början! :S så sov inge bra inatt heller. :/ hon pep å ville upp hela tiden så man vaknade ju några gånger.. :) men blir mindre å mindre. =)

Nej, tänkte jag skulle hoppa tillbaka lite i dagarna här å berätta om helgen.. Nu medans jag orkar å inte är allt för trött.. :)ciao

Av Jessica - 2 februari 2009 20:11

jaa idag har man inte orkat gjort allt för mycket.! :/ tror jag sett på två filmer och jaa sen suttit lite vid datorn! :) Varit trööötttt och slut.


Men sen gick jag och denise och hämtade prille på skolan, tog hundarna och gick! :) sen satt vi och drack lite kaffe och åt en bull bit. :) gooottt.. =)

men sen såg gick vi på konsum och skulle fika igen :P hahahaha.


ja, sen satt vi där ett bra tag. :) 2 timmar tror jag. ojoj! :P men skojj var de.

Ja, sen hem och lånade mammas bil, for å visa soffan för evve. :) Nu sitter jag ute i hjälta! :) Hälsar på cissi litegranna.. Ojoj, bäsis mage! :D:D:D

Vi sitter och ser lite på tv, å jag fick låna datorn en sväng! :)

Vira har fått träffa Sune nu hon, men hon undrar mest va han är för något tror  jag :P haha. aja, blir nog bra efter ett tag det där. :)

Nej, nu ska jag dricka lite vatten, surra å se på tv! =P


Ciaaaao! :)

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards