Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Jessica - 5 februari 2009 12:33

jahaa, idag har man donat med kattlådan, städat övervåningen, rummet osv. :)
Mamma gjorde spagetti, korv, brunsås och svamp till lunch! :) Mums.


har sett på en film, marigold.. OOOO! tror jag är lite känslig mot filmer där det är en annan religion, kärlek och allt! :S buhuuu! :P Men allt gick bra till sist i filmen som tur va! :)

Jaao, sen sitter jag nu och vet inte riktigt vad jag ska göra. Mycket mildare så ska slå en pling te denise och höra vad hon har för sig. Sover kanske? :P vem vet.


Var lite irriterad igår, så sa inte ens hej till na men hon önskade mig lycka till mot lennart iaf! :)
Förstår inte hur den där människan tänker! Att ens visa sig! Ne fyfan. Skunkit väldigt lågt i mina ögon och hoppas perssonen vet att hos mig finns inge mer att hämta! SPOTT BLÄ Å FRÄS!

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards