Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Jessica - 7 februari 2009 11:23

oppsi daisi! eller vad jag brukar säga.. Allt försvan av vad jag hade skreve så ganska irriterande... MORR


Jaa, vi for till ramsele igår :) var väldigt trevligt.. Satt och drack lite och såg på pimp my ride mm... =P sen skulle vi ner till någon, gabbe? om jag inte minns fel... För tyvär sviker ju minnet ibland :S jaa, där blev vi inte länge men for vidare på hotellet! :)

där var det karioke.. och jag måste säga en sak..


Jerker skulle skämta och rykte en macka av en persson! :P Lixom bara för att han var så inne i sitt tuggande.. Men POFF. Du får ta kärringen, huset och allt. MEN RÖR ALDRIG MIG NÄR JAG ÄTER! RÖR INTE MIN MAT! =P

hahahahhahhaha!

det var något fult gett jag ju säga =P men sen, skulle vi därifrån.. Sista beställningen.. :& Men simon sa de, ta mitt kort och köp en öl! :P Så tänkte ja jag köper det dyraste jag kan hitta! :P

Men tyvär köpte en orgasm! 90 kr! :/ var inte så farligt :P Sen, skulle vi åka hem efter alla om och men! :) Resan hem, vet inte men går alltid så foooort! :) Så vi for upp till janne och gunilla! :D haha, ja gunilla kvällar! de är verkligen 7-8 på morron som gäller! :P

Så lite trött och seg :) ska ta mig lite vatten, kanske en macka sen ska jag sussa vidare! :)

Men tveksamt.. :S Lite svårt att somna igen då man väl vaknat!:/

Hmm, men tvn blir det iaf! :)

Hej svejs

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards