Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Jessica - 5 juli 2009 22:12

Ja den här helgen har varit jätte bra! =D

Jag frågade om Lollo ville följa med å fiska, å de ville hon! :) så blev fiskning för oss, sen kom man hem! och då kom Emil också. Vi såg på film, åt onyttigt å hade trevligt. :) såg lite på tv också, hahahaha!

Ja, 4, halv 5 tror jag man gick å la sig. :)


Sen på Lördan! for vi å skulle fiska igen, men blev storm så vi for upp på remsle till Gun! MUMS vi åt smörgås tårta som aldrig förr. Och nån slags tårta! :) gottigott.

Sen for vi hem till Lollo, så hon duschade och donade. Sen for vi till Långsele! :) jag gjorde mig i ordning och sen kom Jocke..

Vi for till övik och där hade jag verkligen trevligt! :)

Kom väl hem lite efter 3 idag! :) Jag och Lollo la oss å såg lite på tv, sen gick vi på affärn sen åt vi på terra. :) å spelade lite. Skrapade ihop 300 spänn på en maskin! :D Sen gick vi hem igen, å plockade ihop nå saker sen gick vi till mamma å hämtade bilen, lämnade vira å lite sånt! :)


For till stan och lämnade Lollo. Sen blev de bio!! Så jääääkla bra film! Baksmällan! hahaha! :D velat sett den så länge å äntligen fick jag se den! :)


Nu ska jag surfa vidare lite sen blir de nog sängen som gäller! få se om jag orkar gå hem till pappa eller om jag slänger omkull mig i stugan! :)

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards