Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Jessica - 14 juli 2009 14:42

Jaa, jag fick 3 fiskar igår.. En som man kan äta, en mört, en jätte jätte liten fisk! :P så blev 3.

Jörgen fick 1 mört, å henkan fick 3 fiskar av nån sort! Så blev ju lite iaf! :) men mörten fick ligga kvar där.


Kom väl dit runt 7, å 2 var vi väl hemma igen. Så var där bra länge! :)


Nu sitter jag hemma i Långsele, har reve upp å ner på halva huset tror jag för å hitta mappen från arbetsförmedlingen. Mamma ska lämna in nå papper åt mig imorn. Tur är ju de, för är 3 dagar försent.

Men inte lätt å hoppa in i verkligheten bara så här "poff" efter man varit iväg sådär 6 dagar å fummla på.. :)


Å nu börjar de regna här, undra om åskan är på väg. Hm, ganska bra så blir de kanske nån luft ute. :)

Nu ska jag se om jag kan få i mig nå att äta. Hade tänkt gått ut å gått men då regne komma äre inge trevligt..

hejsvejs :)

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards