Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Jessica - 7 juli 2009 23:11

Ja, nu sitter man och är på väg till Hultsfred med Lollo, jocke och joel. :) lånat telefon av Lollo, så passade på att skriva i bloggen. Vi har tagit någon annan väg till stockholm, för tydligen bygger dom om e4.. Så tar lite längre tid, men vi beräknar att vi ska vara framme mellan 6-7 imorn bitti. :) sen är de bara att börja köa, 8 börjar dom släppa in folk. :) jaja, fett roligt ska vi ha. :) och foxy ska vi lämna av hos kicki i stockholm. Få se om de blir min tur att köra efter de så ska passa på att sova lite nu medans de är mörkt.. Å hålla tummarna för att vi har ett tält som är helt. Lollo har aldrig använt de. Haha annars blir de till att ligga under en gran kanske. Haha. Nej, ha en bra vecka allihop, på söndag komma man hem. Om inte jocke får för sig att stanna en dag till för att kolla på metallica men hoppas jag inte. :) hejsvejs

Av Jessica - 7 juli 2009 08:36

Nee, vill jag inte påstå! försökt sett en film nu 3 gånger, men inte gått! :)

Inte lätt..

första gången i söndags hos Jörgen, men gick inte. Somnade bort totalt.

Andra gången nu igår kväll men gick inte. Då somnade vi även då! å nu imorse, men då var jag så trött så somnade.. Jörgen fick väl se klart den iaf! :P Å den ska lämnas in nu idag så blir inga mer changser där! :)


Ja, jag hämtade Jörgen igår kväll.. Vi kastade pil här hos pappa. Å vi körde med 7 set! JAG VANN! :D:D:D:D:D:D:D:D:D Kors i taket.

Å gudars va jobbigt med att Vira löper, alla han hundar blir ju helt galna! Billy har pipit sådär HELA natten! =S



Ja, få se om jag åker till Hultsfred något. Isåfall åker jag till övik nu ikväll, sen åker vi imorn bitti! :)

Få la se vad som händer om fötter.


Nej, har nyss duschat. Ska gå å sätta på nå kaffe å äta lite kräm eller en macka! :)










Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards