Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Jessica - 30 juli 2009 02:27

Jupp, idag var man och fika med Elin, Sandra, denise.. tror hon hette sandra :P men på lilla fiket var vi. Sen for vi hem, åt midda sen for jag å elin å sola. Sen hämtade vi upp Daniel. Sen hem, duscha. sen RESELE! :)

Ja, blev lite förfest där.

 Sen for vi alla upp till Urkult! :) Gick runt där, sen blev ne ett musik tält å vi satt där, träffade en massa folk. Å nu har vi haft lite efter fest i resele! :)


Tror ne nästan bara är jag som är vaken, men ska nog snart sova jag med. :) Om inte alla är på väg ner vill säga, tyckte jag hörde dom.


Ja, man är väl lite brunare sen man stått å slete inne i nå väggar, men brunare än elin komma nog aldrig någon bli, förutom vissa då! HOST! :)


Jaja, nattinatti!



Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards