Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Jessica - 20 juli 2009 18:53

Buhu, regn regn regn. Var uppehåll en stund, så jag for runt å letade mask men nu verkar regnet ha kommit tebax igen! :/ Så dom där maskarna plockades nog förgäves! :/

Men sägs de är fruntimmer veckan- regnat varje dag, en veckas tid sen 1957 på fruntimmers veckan? Mams sa de.


jaja, imorse efter frukost och då jörgen hade farit så såg mamma och jag på dr.dolittle om de stavas så. :) haha. bra film! vet inte vilken de var, men ingen jag sett tidigare å hade för mig jag sett alla så måste vara den nyaste. Sen for jag, prille å mamma hem till Tobbe i Forsmo. Han har flyttat efter kraftvärket på någon gammal affär. Fick kaffe där, å vi försökte hjälpa han med internet. Men klatrades bara, så vi kidnappade mysan lite. For å handlade sen blev de Tacos! :)


Märkte sen att de hade sluta regnat för stunden så letade en massa mask. Ursha vad vissa är stora å hemska.


Å nu sitt man här, utan något att göra, regnet vräket ner, canal digital är nerstängt, less på film.! Morr.

Blir nog till å ja, Sooova? :P

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards