Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Jessica - 26 juli 2009 15:05

Nej, å skönt var det! :) Var med elin igår här på eftermiddan, vi spelade tv-spel, surrade och tog de allmänt lugnt bara. :) Sen for jag och Jörgen och skulle vara barnvakt åt Annica och hennes karl! :) där åt vi tacos, å skulle se nå filmer.

Men under första filmen somnade jag efter halva, sen vaknade jag då var filmen slut, slog på en till film som jag tyckte verkade skit bra men poff så vaknade jag bara helt plötsligt å hade lyckats somna där också! hahaha.

Men tur jag varnade jörgen om att jag var trött, så han kanske var bered på ne! :)


Pratade med Denise igår kväll också, hahaha! Ja rolig hon! :) Vi ska väl ta nån fika till veckan tror jag! :)


Ja, jag och lillebror har varit och ätit söndags pizzan idag som vanligt. Han fick följa med den här gången. Å vi får börja å skippa remsle för fredrik kan inte få sin aöl där längre. Dom har väl tappa tillståndet eller någe. Så numera verka de bli city pizzerian.

Men sen var Luna med också, de tyckte väl prille var höjdpunkten! :)

Han lekte med henne hemma hos lars, å fick en kopp kaffe.. Sen kunde han knappt vara tyst, han surra å han surra.

Så han till och med glömde sin pinne som han hade skala av så fint.. Så vart ett jäkla gnäll över att han inte fick med sig den.. men Jörgen tar förhoppningsvis med sig den där ifrån! :)


neej, nu ska jag ta vira och gå ut och gå lite. få struna i att ne små regna å ha sig! :)

Men skönt de med. :)

Hejsvejs

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards