Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Jessica - 13 juli 2009 17:01

jaha, idag har man umgåtts med pappa lite. :) vi for å hämtade mat på terra å sen satt vi å drack kaffe å surrade. :)

Nu har jag packat ner lite vatten, regn "jackan" jag köpte å¨hultsfred osv. :) så Jörgen är väl snart här. Ska iväg å fiska..

Är väl perfekt väder för de nu antar jag! :) Hoppas bara dom förstår att jag inte rör i en mask eller en fisk ifall jag får nå sånt! =P


å mammas bil går inte å köra :/ är tydligen helt väck den. Sen min är de kör förbjud på! å dom asen ska besiktas på Torsda morron! lär få körförbjud både mamma å jag så vi står där å behöva bärgning hem! hahahah! :D


nej, nu ska jag stänga ner datorn och traska iväg! hejsvejs!


Av Jessica - 13 juli 2009 11:54

Ja, de kan man verkligen säga. tror jag for från hultsfred 12 på dagen igår ungefär å var hemma 3 inatt! :S Så ja, jag ska då fan inte åka bil på FLERA ÅR! men de komma ju inte gå men känns som så nu iaf. :)


Ja, vaknade lite före 11. Tog mig en kopp kaffe å slog igång datorn. Så otroligt gott med kaffe var de.! :) drack nå Gratis kaffe efter vägen igår på väg hem å de smakade satan! :)

Ska snart hoppa in i duschen, sen följa med Jörgen till stan.. :)

Å försöka ringa Elin. Stackars liten! Inte kunna ringt hon nu i helgen heller då man inte haft riktigt med ström i telefon. Men ska se om man får tag på hon idag å få prata lite! :) å JA jäkla idioter de finns! morr! mot en oskyldig flicka! hmm! eller ja om elin är så oskyldig vill säga! ;D haha men i de här fallet var hon de!


Nej, hejsvejs! :)



Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards