Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Jessica - 29 juli 2009 09:39

Ja, igår så var jag med elin på kvällen. Vi gick och satte oss på cekås och surrade! :) sen kom denise en sväng också.. :) trevligt trevligt. :)

Men efter ett tag kom blåsblås. HAHAHA, gud vad hon är rolig. Elin skulle snart förlova sig med en bra man, å jag var värd en bättre man sa hon!

Sen hjälpte vi henne leta efter hennes väskor som hon hade lämnat på en bänk, men hon hittade dom inte så vi gick över vägen å genom busken och där låg dom mitt framför ögonen.. å hon skulle pussas å ha sig..

å eftersom hon då hade rört oss alla 3 var de dusch som gällde senare för allihopa. Man kan ju aldrig veta va den där människan har för sjukdommar! :P


Men varför jag skriver. Hade en sån sjuk dröm!


Ja, det började med att jag gick med Elin vid busskuren å hon hade stora kläder på sig. Sen närmare vi oss Ica och då skrek hon helt plötsligt å började kuta å jag efter så vi hamnade bakom ica, där samlades tydligen Bruno, blås blås, lennars ja allt avskum i Långsele. Å hon slängde sig ner på backen, å helt plötsligt skulle hon föda ett barn. Å jag fick absolut inte ringa efter en ambulans för inge fick veta om de.

å jag frågade vem pappan var, å varför hon inte sagt nå. Men så kom en liten flicka ut, å elin ställde sig upp borstade av sig. Kutade å lämnade mig där med barnet. Så jag ringde henne, å hon svarade inte. Sen efter många om å men så svarade hon å jag frågade vad fan hon höll på med. lämna mig med ett litet barn utanför Ica. Jaa, hur går de Jessica, jag kan inte ta hem henne. Du måste ta hand om det här barnet. Ta med barnet till Jörgen, ni får fostra upp barnet.

Nejnejnej, sa jag. Inte kan jag låtsas för hela min familj att jag fått en unge. Men jag ringde jörgen iaf å berättade om vad Elin sagt. Han tyckte jag genast skulle komma upp med henne. Jaha tyckte jag, så jag skulle gå hem och hämta bilen. å då på vägen hem, så kom helt plötsligt en av jörgens Ex kutandes med en Yxa.. å jag skrek att jag inte gjort något å varför detta. Ja jag kutade å kutade, å barnet skrek. Sen kom jag hem, låste in mig i stugan å hon stod utanför och hackade på dörren med en Yxa.. Å jag gjorde allt för att barnet skulle vara tyst. Visste att hon inte skulle komma in, för har bleve attackerad med en yxa mot stugan förut å den perssonen kom inte in så jag var ganska lugn. :S Men hon försvan och jag började forsa in me saker i bilen, bäddade ner tjejen i en filt och gjorde så hon inte skulle fara nånstans. sen började jag fara.


Sen helt plötsligt, är de en ny dag och telefonen ringer och jag sitter i jörgens soffa. Han klipper gräset. Det är elin som fråga hur de har gått, å hon förklara att hon kände sig så dum, hon kunde inte ta hem barnet, skolan, livet, bla bla bla. å jag sa att de var lugnt de Gumman. Jag fixa de här jag!

Sen vaknade jag, klockan var lite efter 4 på morron tror jag. :S så somnade om.

Men herregud vad sjukt man kan drömma! hahahaahaha!

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards