Alla inlägg under februari 2009

Av Jessica - 12 februari 2009 21:33

Happsi! :) var man hemma från träsket. :)

Varit i bollsta och kastat pil, gick jäkligt fort. Vi var bara 8 stycken idag. :)

Mötte axelsson. Å HAHAHAHA vicket skämt! =P Men skojjigt. vissa är bra duktig. Man blir impad. Likadant mot svenne :) Jäkligt duktig han också.. Men jag ska bli duktig jag också en vacker dag! :P När den nu vill komma.


jaja. har nog inte så mycket mer att säga om den här dagen. Håller tummarna för att bilen ska starta imöran bitti! =P

har kännslor av att det blir startkablar som gäller. :)


Chiao.

Av Jessica - 12 februari 2009 15:26

jaha.. :) då sitter man vid carros dator! :D snacka om en frän liten sak.. Rosa och liten! :D

Denise ligger och sola, sen blir det min tur.. =P tänkte egentligen sola ikväll, men är pilkastning i bollsta skulle jag tro :) Tror vi ska dit iaf, men inte säkert är ju ganska kallt ute men man kan ju hoppas :D är sugen på att kasta jag så! :)

Jaa, sen har man köpt nå bebis kläder idag. :D till tristan... vi åker imorn bitti neröver och ska hälsa på! :) Han lär ha vuxit sen sist :D

jaa, sen blir det utgång imorn, vi är inte riktigt säker men tror att det blev imorn nu och inte lörda.. :) Vi ska kolla upp de sen iaf :)


Jupps, nu ska jag surfa vidare.. :) 

Av Jessica - 12 februari 2009 08:21

Hmm, -32 idag! Är ju inte riktigt klok!

vart har det milda vädret tagit vägen. hmm.


Jaja, få se om det blir någon städning idag! :S känns som att jag inte ens vill gå ut genom dörren! :S å hasse var nyss hem å startade mammas bil iaf.. Så hon kan skjutsa prille på skolan! :) Undra hur kallt det är där uppe på verkstan, brukar vara ett antal grader kallare där uppe! :)


Nej, ska slå en pling till momma och kolla läget!

Av Jessica - 11 februari 2009 23:04

Happ! :) Har man kastat lite pil ikväll, hmm! var som i en annan värld jag.. å aldrig sett en pil ungefär! :S lite dåligt av mig. hade säkert kunna gjort bättre av mig! :) Men träna träna.. Å koncentrera å inte ge upp, de gett jag lära mig! :P


Jarå ha man sutte här ett tag å kika runt, är inte ett dugg trött men gett gå å lägga mig. Ska upp imorn. :/ Om jag sov till efter 11 idag så lär 8 bli en utmaning imorn! :P hahaha.

Jaa, jag ska upp å städa imorgon, vill inte ens tänka på hur dyngit de är där uppe :S menmen. ska bli rent å fint nu igen iaf :P

sen ska jag på stan å köpa nå kläder till tristan.. Ska ju till sundsvall å hälsa på jenny på fredag å då åker vi väl på förmiddan tänk ja! :)


Jaja, nu ska jag gå å se om jag kan sova.. Måste byta till mig säng också, gå inte å ha den här ställningen jag sover i nu. man slår ju ihjäl sig varje gång man ska upp å ner! :P

haha jaja.
Nattinatti

Av Jessica - 11 februari 2009 11:04

Ja man får säga grattis till lilla Luna som blir 1 år idag!:D


jaa, nyss vaknat jag.. Hmm, man sover bara längre å längre! =P vaknade nu av att jag låg å stektes i solen. kanske dags att hänga något för fönstret! :P


Jaa, dricker då min första kopp kaffe. :) Ska snart in i duschen och sen ska man till stan! :) Prille ska ha ny overall och skor osv ! :)Sen ska vi handla till middagen så lovade att hänga med! :)


Japp, nu ska jag inte hänga här nåmer! :)

Ciao.

Av Jessica - 10 februari 2009 19:14

Jaha. :) Då var den här dagen över.. :)


Vi sköter lista jag uppfann ganska bra.. å det är roligt för man ser verkligen att ne är en massa förändringar! =)


å det är bara Tisdag, kan tänka mig då på freda! :D hihi, ska bli roligt å se :)


Ja, idag har man haft sina små promenade med vovvarna, så härligt då solen lyser och det är vindstilla och inte för kallt! =) Dom tyckte nog de var skönt med! =P hehe.


Ja, sen vafr man på konsum en sväng å kikade runt. Hittade 3 filmer, å en såg jag idag! Den handlade om en transvestit som hade ett barn å ja. :D verkligen sevärd för den var helt crazy! :)


Ja, sen har man varit ute och åkt lastbil idag. hahahah. Inte varje dag man gör det! Men det var riktigt trevlig resa! :)

Jaa, nu ska jag umgås med denise här framåter :) Får se vad vi ska hitta på om vi tar race varvet eller inte! =)


Ciao.

Av Jessica - 9 februari 2009 14:35

Jaa, då har man kommit hem från en resa fram å tebax till övik! :)

 Vaknade imorse vid kvart över 8 tror jag klockan var, sen drack jag kaffe och donade på lite och fick ett samtal om att jag skulle ner med en pall, å hämta en svets på Hilli maskin.. Happ tänkte jag! :)

Går väl an, så ringde denise som vanligt å frågade om hon skulle hänga med! =P å ja, de kunde hon..

Så startade bilen, gick ut med hundarna så for jag å hämta henne så bytte vi bil uppe på verkstan till king caben! å gudars vicken tur..


Var inget roligt väg lag. :/ Spårigt, stormigt å så fort man mötte något vart helt världen vit! =P haha.

Jaja, vi hittade till sist :D å donade med allt, sen tänkte vi ta en kaffe innan vi for hem! å Snurrade snurrade å snurrade.. Tänkte vi far in till domsjö, slipper vi leta parkering i övik! Men jaa, hittade inget..

Så ringde cattis å frågade om hon visste något, för hon har ju bott där! :)
Men övik måste man tydligen in i så vi for å köpte något ätbart och en cola istället! =P Sen när vi var i sollefteå igen, så har jag lega bakom en bil hela vägen.. Sen blir det ju först 70 sen 50 men gick nog lite fortare än de båda så helt plötsligt hoppar det ut en gubbe framför den andra bilen framför :P å de var polisen så bromsade in ganska fort! å tur var ju de :D:D:D att det inte var jag! hihihi! Då hade nog mamma flöge i taket, först parkerings böter i huddik, sen komma jag hem med en fortkörningsböter! :P hahahah.


Jaja, allt gick bra! :)

denise sitter på toan nu, sen ska vi traska hem till henne skulle jag tro :) Ska se på en film.. Tvn är som upptagen här från 09.00 till 20.00 på kvällen så inte mycket film tittande hemma! =P


Jaja, ciao! =D

Av Jessica - 8 februari 2009 12:19

Happ :) var det sönda igen..


Igår var det pilkastning hos janne och gunilla! :) Dubbel spel..

Jag och olofsson kastade ilag båda gångerna! :) Men de var bra.. Vi tog ju några stycken iaf! :P

Lite roligt på en match jag står å skriver.. Komma lars fram, "jessica! jag ser dubbelt. Jag ser två tavlor!" :P Hmmm. Då är det illa! haha


Denise traskade in där också, och då blev det allsång och grejjer! :D blir alltid roligare då denise bruka dyka upp! :)

Hon fick en grogg och ja, vi skålade! :D å de har vi inte gjort på evigheter. hahah! Så var lite fullt, kändes iaf skumt! :)


Sen då jag gick hem så kändes det som att snön gick upp till knäna! =P Å jag hade bett mamma lägga ut nyckel, så komma jag på bron å letar letar å letar. Hittar ingen nyckel, å hundarna står å skäller! =P men då tänker jag precis börja knacka, så ligger ju nyckeln helt synligt framför ögonen! :S haha.Var lite små blind där :)


Jaa, sen idag mår man fint! :) Ska se om jag lyckas få upp nå kort på facebook från gårdagen! :)

Ciao.

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards