Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

Längesen

Av Jessica - 25 juli 2009 11:13

Ja, var ett tag sen man skrev! :) i onsdags for man å åkte flotte med en hög människor. :) Var jätte trevligt.

Man tog sig på många konstiga vis in till stan där på natten, och gick på Hörnan. Träffade Denise där, så passade på å surra med henne! :) Var riktigt roligt att man stötte på henne! :)

På Torsdan låg man bara å såg på Tv och tog ne lugnt, likaså hela freda tills vi beslöt att lite laxis kan man väl gå på! :) Så det bar iväg mot de igår, var nere på stan lite efter 8. Plockade upp elin som hade gått upp ovanför buss stationen så hon hängde med till Andre och för festade lite, sen gick vi in till stan och in på Laxis området men elin försvan där efter vägen hon. Men där träffade man Sanna och Denise, å vi hade ne jätte trevligt. Träffade lollo också, när vi äntligen hade lyckats kommit på vart vi var någonstans. Hon och jag var dålig på att beskriva vart vi var tror jag! :) Nadin var också med henne. Å såg jätte bra ut i Blondt! :) Sen gick jag och Jörgen mot nå hamburgare ställe och sen tog vi en taxi hem med Sanna, Emma, Eje, jocke och Denise. :) blev billigare på det viset.


Få se om man orkar gå ut något ikväll, just nu ser det ut som att jag bara ska vara hemma och ta det lugnt! :) men bara för midda än så man vet ju aldrig vad som händer! :) Har ju ett rosa band runt armen å det är väl för 2 dagar där så kanske ska utnyttja de! :) men få se!


Ska dricka upp mitt kaffe nu, sen åka upp till resele!


Hejsvejs!

 
 
Marie

Marie

25 juli 2009 16:00

Tycker absolut du ska ut ikväll med, hoppas man träffar på dig ut då ;)

http://mariewinzell.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 mars 2014 07:29

Japp, idag är det fredag! :) Nyss varit ute med Vira och vad märker jag, jooo snön är nästan borta!! Blåste och regnade lite igår och allt har nästan tinat bort :) Solen skiner dessutom så det här blir nog en fin dag :)    Jätte mycket att göra p...

Av Jessica - 13 mars 2014 23:11

Idag har varit en bra dag. Flytit på med en massa på praktiken, hyllor Hej vilt som är uppsatta och var torsdags träff med musik underhållning så var ju även gott fika. Sen var Kicki och hennes dotter också förbi och förgyllde dagen :)    Varit o...

Av Jessica - 8 januari 2013 16:13

Varit en händelserik dag. Riktigt nöjd med den än så länge! :)    Var på besiktningen 7 imorse, far skulle besikta bilen! den gick dock inte igenom men nu får han iaf köra den 1 månad och fixa de som ska fixas! :) Sen lite fika och exty fick klor...

Av Jessica - 3 januari 2013 19:15

Varit en lugn och skön dag idag.! :)    Började som vanligt lugnt och skönt med kaffe och tv tittande. Även facebook då, de får man inte glömma! :)  Sen blev det stan, vi var på olika affärer och spanade efter en hylla till mitt rum bland annat...

Av Jessica - 31 december 2012 07:58

Vad kul att jag förstår mig på att byta bild på detta ställe, hmmm! Får skumma vidare en stund till! ...

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards