Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Jessica - 12 januari 2009 22:47

Måste bara berätta att min kompis Denise ringde och berättade att nu var hon less på att se mitt paket ligga helt själv under granen! :) Så hon kom över och jag fick min julklapp! :P Ett sån där doft/ljus sak. Hm står still i huvvet! vet inte va det heter. Men tror jag letat i hela stan efter en sån å jag har inte hittat nå! :) Men nu slipper jag tänka på det nå mer iaf! :D


Nej, nu ska jag ut med vira sen ska jag sova! :)

Av Jessica - 12 januari 2009 18:31

Hualigen vad trött jag har varit idag! =/ Fick besök som varade till halv 12, sen innan man hade kommit till sängs var säkert klockan halv 1.

Sov ju till halv 9 i lördags, la mig 7 på morron i söndags å klev upp halv 12 sen.. Så tyckte jag att det var onödigt att lägga sig å sova för då vaknar man väl 12 på natten å är jätte pigg :P så var vaken till halv 1! Så dåligt med sömn här i helgen! :)


Men har varit till sundsvall idag med mormor och mamma. Sov nästan hela vägen ner och på vägen hem surrade jag väl mest! :) Mormor skulle på sjukhuset där. Gick inge bra så nu ska hon opereras. Hoppas det går bra för henne, men de gör de nog! =D Iaf om hon inte gör det här i stan, hualigen! sätter inget för Sollefteå sjukhus!!


Sen väl hemma har jag städat som en galning i hela lägenheten och bytt gardiner och haft mig så nu är jul ute från lägenheten och det känns iaf bra! :)


Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards