Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Jessica - 30 januari 2009 16:38

varit en ganska bra dag! :) körde cykeln, å lång promenad imorse! :) Sen gick jag på kuben och solade. Det var skönt som vanligt :)

väl hemma kastade jag lite oil sen följde jag med pappa på sjukhuset. Han skulle kolla sina ögon och kanske få sånna där otäcka droppar som utvidgar pupillerna! så då blev han tvungen att ha med sig någon som kunde köra honom hem ifall de blev så! men jag slapp köra! :) Vi for hem och tog en fika på cekås.. :) Gottigott.


Jaa, sen har jag duschat och donat här hemma! :) Vicket strul det har varit hela dagen! =S men det löser sig väl! :) Brukar det alltid göra på en vänster eller höger fot! :)

Sitter med ett stort glas vatten, så fruktansvärt ont i huvudet! Men kan bero på att jag kanske inte drucke så mycket idag.


Menmen, åker jag till ramsele ikväll.. Så lär jag inte skriva här på hela helgen! :) Så får önska alla en underbar helg! =)
ciao.

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards