Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Jessica - 28 januari 2009 09:47

Ja idag har man varit i kramfors med evve, sanna och denise! =D det var faktist riktigt skojj! :) Först gick vi på dollar, sanna skulle ha en massa nya grejjer tills hon flyttar och jag hittade väl lite smått och gott också! :) En dräkt till vira men den var på tok för liten! :P trode den skulle vara för stor! :P menmen. skenet bedrar.


Jaa, sen när vi fått in allt i bilen så var det dags för mat! :D alla var super hungriga och inte ätit något.. Så vi for på tre kr och åt! :) Gott var de, beställde en kebab pizza, och så sa jag de blandad sås. och de skulle jag få! :) Men sen, då frågade jag någon kärring som bar ut maten visst får jag min sås också. Nejnej, det får du hämta själv där borta och så pekade hon på en vagn.. :S Jaha, så jag stega upp och skulle hämta min sås.. Ingenting att ta det i så tog en kaffe mugg! :P Såå går jag mot pizzan, då säger hon på någon konstig brytning.. Jag redan fixa, eller va hon säger.. Åsså står hon där med en flaska.. Å har hätt på en massa stark sås på min pizza! =S å varför då??? jag skulle ju hämta själv! menmen, tur jag tycker om starkt annars hade dom fått gjort en ny! =P Jaha, efter maten så var vi röksugna och kissnödiga och allt va det var så vi skyndade oss till bilen och sen for vi mot kramfors skolan där denise gått på estet! :) Hon skulle kolla om dom hade kvar några tavlor hon hade gjort! :) å det hade dom. 2 stycken, dom var hon glad över och pluss evve som fick kissa och jag och sanna som snöt oss! =P

väl klar där, så for vi mot syloos. Skulle köpas hem mat därifrån till nå Långsele folk! :D Dom är ju SÅÅÅ goda där! :D älskar deras mat men roligare å äta på en restaurang då man är ute såhär. Å inte i bilen! :)


Jaa, sen brummade vi hemöver! :) Å stannade till istan! :) Sanna och denise skulle in på bolaget.. Jag och evve satt kvar i bilen och var en ful saab som parkerade breve oss och en kille klev ur den och jag tyckte då det satt en till kille i bilen. typ hans lillebror eller något. Men ja fel hade jag! :) Var hans tjej, men killen gick och låste bilen och hon vinkade och vi började skratta. för vadå låsa bilen? Hon satt ju kvar där. Å jag vet inte, hon kollade jätte surt på oss för att hon trode väl vi kollade på hennes kille eller något. Men han såg ju ut som de svåra 7 åren själv så var inge å titta på! :S hahahah! :P


Menmen.. :) det var ungefär min dag, sen gick jag och denise ut en sväng också! :) promenerade och surrade.. Sen blev det en rätt lugn kväll! :)


Ciao.

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards