Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Jessica - 25 januari 2009 08:11

Jaha. :) igår var det pilkastning. Första klubb tävlingen för i år! :) å ja, det blev en tjej pool. Jag, gunilla och marie i en, och katja, mamma och cattis i en pool! :) Var väl klar sådär på nån timme bara. Så att så bra gick de, men träning träning! :D ska bli bäst en vacker dag jag! ;) Men rädd för att det blir svårt! =p


Sen blev det cup spel, å mamsen vann alltihop! :D det var roligt för henne. Men hon fick inget pris ännu, det har dom nyss beställt så det får hon senare! :P

Sen lars, han fick en planket för att han kastade 180! Phu, den dagen en annan gör nå sånt. Kors i taket! :)


Denise var där en sväng, å fick låna hennes jacka en gång då jag skulle ut å röka! å GUD vad varmt å skönt mot för sommarjackan jag tog på mig på förmiddan. Men då var det ju någolunda varmt!


Ja, idag får man se om den här spillevinkeln har något vettigt att säga! :) eller om det var något som bara sas! Jag kan iaf bara hoppas på det bästa!

 Nu ska jag äta frukost! :) ciao.

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards