Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Jessica - 20 januari 2009 20:43

Jaa, då har äntligen jag och Lollo varit iväg och solat! :) haha, trode de minst skulle ta veckor till innan vi kom iväg men vi fick de gjort ikväll! :)


Jaa, när vi var på konsum och skulle köpa poletterna så köpte jag en macka och lollo en dricka så vi satte oss ner.. sen helt plötsligt komma det in en gubbe med en gammal sjömans hatt och konstiga kläder, öppen jacka och så bar han på 3 pizzor! ja vi tänkte vad är det där för något å skrattade typ. sen hade jag nå påsar jag skulle hämta i trapphuset på väg hem, då står karln där i min trappuppgång och käkar pizza. låg pizza kanter överallt och han tryckte upp dörren och öppnade och höll upp åt oss då vi tog påsarna! Hua, läskigt. Och så tidigare, vid kanske 18 tiden så gick jag och mötte lollo på bussen, då var det ingen bil ute i diket där vid vägen.. Men en halv timme senare då vi går på affärn är det en bil i diket och då vi går hem till mig och ska ta påsarna så är polisen där också. var säkert den här skumma saken som hade snott en bil och kört ner där, stuckit på terra och köpt pizza! =P iaf min teori.


Jaja, ska snart köra hem lollo! :) Sen, tänkte jag att jag hämtar mitt körkort idag. som ligger i lägenheten! men Icke! där var det inte, hade de i fredags då jag och jörgen for mot bowlingen, i innerfickan, på lördan stoppade jag ner det i handväskan då vi skulle på darten! sen nu är det borta! =S

konstigt.

Men det dyker väl upp får jag hoppas!


Ciao.

Av Jessica - 20 januari 2009 08:59

Jaa, inatt sov ju lollo här! :) Det var roligt.

Tror jag legat i dvala hela natten av tvn! =S så inte sovit mycket, å var upp en gång och var skit pigg och klockan är 4 på morgonen! What tänkte jag! Men somnade som tur var om! trode jag inte då vi hade varit ute med hundarna men de gjorde jag! :)


Ja jag försökte somna om efter att mamma och allihopa hade åkt men det lyckades jag inte med. Istället tog jag en dusch! :)


Så nu ska jag gå å ta mina vitaminer, kaffe och en macka! :) Sen får man se vad dagen bjuder på! Förhoppningsvis en solning! :D haha.




Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards