Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Jessica - 26 januari 2009 23:00

happ, då har man tagit sig igenom den här dagen och snart dags att sova! :) Vira ligger redan och snarkar den latmasken! :)


Jaa, men idag har man varit med denise. Vi for till österås och skottade hos momma, sen gick vi runt lite där i österås! :) kul att byta ställe, å inte bara gå i Långsele hela tiden. :)

 Men vi tyckte vi inte hade gått tillräckligt här dåvi kom hem så blev en promenad i Långsele med! :)

sen vart man väl små lat och satt vid datorn, gjorde mat och sen kallade duschen! :)

Var ju dart i bollsta idag.. Vann 3 matcher i min pool! :D Men inte mot lars. Hmm. Menmen :P det var ju väntat. Sen mötte man ju Gunilla och då var det kört direkt! ;) menmen, bra träning! Men rev bort en skinn bit på fingret pilen vilar på innan man kastar, å sen lyckades jag trycka med pilen där så började ju tok blöda.. slutade inte förens jag var hemma. Så var inte roligt å kasta med gunilla då det gjorde ont! :P

Men bra träning. helt inne på att kasta pil, känns lite fjantigt men wtf. Är ju AS ROLIGT! :D


ja, sen till helgen! Då är det kastning på hotell färnlöfs! Hoppas det blir att man är där hela helgen. Känns som att det blir roligast så! :) Jobbigt att fara fram å tillbaka.

Men blir det ingen övernattning där så blir man nog hemma.. :/ lite tråkigt menmen.. nu ska jag sova å inte tänka på Ramsele nå mer å inte på en otroligt konstig människa som snurrar i huvudet hela dagarna! =S

Nej, ska soooooova! =)

natti

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards