Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Jessica - 24 januari 2009 06:42

Ja, då har man nyss vaknat och gått ut med Vira och Bonzo. Sitter med en kopp kaffe nu, så man ska bli som folk! :)

Ja lollo sov här inatt, vaknade några gånger av att jag hörde tvn eller hur hon åt chips, men sånt hör till saken! :) Tydligen hade min telefon ringt, och så hade jag satt mig upp och slängt den på Lollo???åå what??? hahaha! sånt brukar väl inte jag göra! verkligen något jag måste gjort i sömn. Så tänk om jag en vacker dag skulle få för mig att gå ner från sängen, åsså poff! flyger jag ner på golvet istället! =S hahaha. Skulle se ut de.


 Ja, den här dagen ser jag fram emot! =D Först promenad 8, sen 10 ska vi sola, sen börjar darten klockan 12. Blir tight men jag ska hinna det! :D

Nej, nu vaknade katterna också så nu är de bäst man går å ger Lurven mat först innan murre och siri ska ha! :)

Ciao.

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards