Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Jessica - 29 januari 2009 09:44

Ja hualigen! :) Då har man sovit ännu längre idag, blir bara längre läääängre å längre! :) Men ganska skönt endå, fast jag får ont i huvve då jag sover längre! :S är ju mindre bra! :)


Jaa, försöker lära vira att sova själv.! :) jag tror hon sov ungefär till 5 imorse, sen pep hon ihjäl sig så vi gick ut. Å då har hon haft det väldigt roligt, kissat och spytt och haft sig! :S

Men att hon mådde sådär illa tror jag berode på ett nytt ben hon fått, som föreställde en kyckling för bonzo gick å "sköjdes" inatt. Om de stavas så vet jag inte! =D Så säkert dens fel!


Menmen.. :) ska snart ut och gå hade jag tänkt. Får sluta upp med att jag ska vara så lat helt plötsligt! =) Så nu jäklar får jag ta mig i kragen! :)

CIao.

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards