Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Jessica - 27 januari 2009 21:01

Jaa, i helgen skulle man ju egentligen har åkt till ramsele.. Jag hoppas det blir så också! :) att lollo har någon som har foxy och att jag och lollo hittar någonstans att bo! :) Annars blir det inget! :/
trode vi hade några som hjälpte oss men icke..

Får lösa det här själva på något vis och har tills imorron på oss att fixa allt! =S


Jaaja, idag har man inte gjort mycket. gått, tagit bort lite grejjer ut lägenheten och satt upp lite lappar är väl det enda! :) Annars har man inte fått mycket gjort..


Jörgen var här en sväng å drack kaffe, han hämtade sitt pil fodral. surare än surast! =S Menmen, en annan är ju glad fast allt jäklas hela tiden! :)


ja ska surra lite mer med lollo och se om vi komma fram till något :) sen ska jag ut med vira å sen sooooova! =)

Ska upp tidigt imorn å dona en massa, sen ska man ner till kramfors och gå på dollar!:)

ciao.


Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards